Strona główna Biznes Power bank jako gadżet reklamowy

Power bank jako gadżet reklamowy

59
PODZIEL SIĘ

Nie każdy gadżet reklamowy, który wręczamy klientom z myślą o promocji firmy przypada im do gustu. Wśród produktów, które mają służyć promocji firmy prym wiodą kalendarze i długopisy. Są więc już trochę oklepane. Warto więc postawić na gadżet, który będzie nie tylko oryginalny, ale także praktyczny. Wśród tego typu przedmiotów z pewnością na uwagę zasługuje power bank.

Czym jest i jak działa power bank?

Power bank można po prostu określić mianem banku energii, czy też przenośnym akumulatorem. Wbudowana w niego bateria litowo-jonowa lub litowo-polimerowa po naładowaniu zapewni nam dostęp do energii elektrycznej niezależnie od tego, w jakim miejscu aktualnie będziemy się znajdować. Wystarczy jedynie pamiętać, aby przed wyjściem z domu naładować ją i zabrać ze sobą. Kiedy nasze urządzenia mobilne będziemy musieli naładować, dzięki power bankowi nie będziemy musieli poszukiwać gniazdka elektrycznego – power bank nam je zastąpi.

Na co zwrócić uwagę wybierając power bank dla klientów?

Przede wszystkim na jego pojemność. Najmniejsze modele mają pojemność około 2500 miliamperogodzin. Nieco większe modele mają pojemność od 7500 do 10 000 miliamperogodzin, a największe nawet 20 000. Oczywiście tych o największej pojemności nie da się schować do torebki, ich cena będzie także wyższa. W celach reklamowych najlepiej więc sprawdzą się power banki o średniej pojemności.

Oryginalny gadżet, jakim z pewnością jest power bank z pewnością może zostać wykorzystany do promocji firmy. Klienci na pewno docenią gest firmy.

Sprawdź ofertę gadżetów reklamowych na stronie http://www.solsen.pl/